nelliesss

Alla inlägg under januari 2013

Av nellie s - 31 januari 2013 15:37

Har precis kommit hem nu ;)

Första skoldagen på veckan känns bra, imorron är det FREDAG!

Sååååå härligt! 


-Nej, jag bara skoja-

 

Vi ska ha nån jäkla (sorry) is grej i skolan! Man bedöms efter sin klädsel och så ska man kravla, UTE PÅ ISEN.

Dom som bestämde detta är så sjukt galna asså.


Efter den skoldagen träffar jag en av mina bästa vänner Vickan, vi ska ha lite kul ;)


Tänkte köra lite med "dagens citat" ochså sen, ett bra citat varje dag!   

Här kommer dagens:


~pigglet: how do you spell love? pooh: you don´t spell it, you feel it~

 

 



Av nellie s - 30 januari 2013 19:38

Hej hej allihopa, har typ damp över ett so prov vi ska ha imorrn haha   

Myser i soffan, ska till skolan imorrn. Längtar efter kompisarna!


Kollade på massor av filmer idag, kollade genom lite kläder haha.

Myst med kissen, tagit massvis med kort osv.


Tråkdag helt enkelt haha!


Idag fick jag hem en fotobok vi gjort till vår katt Strumpan.

Blev så nöjd, har så sjukt fina bilder på henne.

Tänkte faktist visa dom finaste här på bloggen just nu  ;)


     

Dethär är verkligen 3 av mina favoritbilder på Strumpan!

Men jag uppdaterar imorrn efter skolan.


~Dont ceep calm, slap that bitch, hard.

 

 






Av nellie s - 30 januari 2013 13:21

Denhär sommaren måste jag ha vita converse, sjukt coolt!

Passar till allt typ :D Sjuktsjukt snygga!

        

En ny bikini skulle också sitta fint, speciellt denhär haha!

Love it!

 

   

Domhär två kommer jag LÄTT klicka hem! :D


 


Av nellie s - 30 januari 2013 10:48











 

         

Av nellie s - 30 januari 2013 09:20

Hej hej allihopa!

Nu ligger jag hemma, sjuk - sad story     


Nejmen denna dag är nog en av dom bästa av alla dagar som varit detta år, snön smällter och lite gräs börjar 

komma fram! Saknar sommaren, speciellt när man kan rida ute i värmen!


kollade på LOL igår haha, serriöst en av dom bästa filmerna jag sett, ska sätta på den igen nu :D

kommer lite inspirations bilder sen!


brb...


 

Av nellie s - 29 januari 2013 18:39

Hej hej allihopa ;)

Nu har jag startat en blogg som kommer handla om min ridning, mode/kläder, inspiration och såklart

mitt liv! ;)


Jag heter Nellie, kanske ni vet haha, jag är 12 år, 13 1:a April.


Å en liten bild på mig lite halvful sådär.

 


Jag älskar att rida, har en sköthäst som heter Dagrunn, en islandshäst.

Jag är med och hjälper till lite med min fasters häst Fengur, som också är en islandshäst och en lusitano häst som heter Jambo, mer känns som pegasus i globen horse show om ni kollat på det ;) Fast han är inte hennes haha.


Fengur ;D

 


Dagrunn, min älskling ;)


 


Och så en bild på finfina Jambo   

 

Annars är jag 12, fyller 13 1 April. Jag har världens bästa vänner ;)

Varav 2 som är mina absoluta bästavänner, Klara å Ellen heter dom!

Känns dom sedan jag började skolan (:

På min fritid rider jag 2 gånger i veckan, är i stallet och "jobbar" med kompisen Vickan och är med kompisar.


Jag har en  underbar familj, å en underbar, jpbbig kissemiss Strumpan ♥

 


Det var lite om mig, hoppas ni vill läsa min blogg!   

Och jag ska snart ändra bloggens utseende snart, ska fixa en header å ändra lite färger!

Så vi ses :D

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards