nelliesss

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

1:a Maj!

Av nellie s - 1 maj 2013 11:22

Hejhej allihopa!'

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är nån städning i stallet så ska kolla in den lite haha.

Annars så ska jag vara ute, såå härligt väder, har verkligen längtat efter våren.

All snö är borta, det är blå himmel och vaarmt. 13 grader i skuggan och det blåser ingenting - våååååår.


Får se sen om jag laddar upp lite bilder från igår kväll.

Tagit några på maten - hohooh så gott.


Ridning ikväll - tror jag eftersom att jag missade förra gången.

Tråkigt men ska bli kul att få rida nu, Onsdag är bästa ridlektionen, lätt ;)

Får se om jag hinner uppdatera ikväll efter ridningen, annars uppdaterar jag imorrn kväll eftersom

att jag och Klara kanske ska vara med varandra efter skolan c:


Hoppas ni har det bra :)

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nellie s - 23 maj 2013 18:44

Tänkte tipsa om en super bra sida och affär som heter Parelle. Dom har massor av parfymer och alla som jag gillar. Dom har också saker till naglarna, hudvård och smink. Tycker den sidan är super bra för att dom har alla bra saker man behöver, tyc...

Av nellie s - 3 maj 2013 14:34

Denna dag har vart sjukt lång. Började kl 8 med NP i so - nationella prov. Asså så sjukt trist haha. Men svarade på alla och det var ändå rätt enkelt så det gick rätt så bra, Inget speciellt annars, kom hem vid 2. Härligt att sluta tidigt! Ännu bät...

Av nellie s - 2 maj 2013 16:07

Hejhej! Kom hem från skolan för ungeför 1h sen. Rätt så skönt att det är fredag imorrn! Dagen har vart rätt skön. Hade nationella prov i so på morgonen. Inte så svårt, bara nån fråga bara. Svarade på alla så är rätt så nöjd. Känns ok att ha det...

Av nellie s - 1 maj 2013 19:15


Tjaaa allihopa! Denna ridlektion var rolig, vi hade kadrilj. Och jag fick Dagrunn - sjukt lycklig. Hon gick fint och gick fint i form. Jag var ensam på kadriljen, rätt så skönt att inte behöva tänka på någon annan häst än sin egen    Men vi bör...

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards