nelliesss

Alla inlägg under mars 2013

Av nellie s - 31 mars 2013 18:34

Hejhej alla fina!

Nu har jag laddat upp lite bilder som jag tagit när jag och Vickan var ute och gick med hennes

hundar i det fina vädret! Ni får ingen bild på min outfit för den är jätte ful haha!

Men har ett par svarta mjukisar och en urtvättad jätte ful men skön Ed hardy T-shirt på mig.

Ok den är inte så ful men den har vart finare haha!


                 

Men det var sjukt mysigt ute ^^

Hoppas ni har det bra, kram!

 



Av nellie s - 31 mars 2013 15:39


Hej alla fina!
Gud vilken härlig dag det är idag!


Sitter hemma hos Viktoria och slappar.
Vi försöker komma in på hennes blogg men det går inte sådär super bra...


Men vi har gått ut med hennes 3 hundar. Så skönt väder asså!

Sol och blå himmel. Lite kallt men när man gått ett tag så var det jätte skönt!

Ska hem vid 6,s ka också sova ut för imorrn!

Längtar så mycket och kommer komma en video på videofyme.
Har lagt upp 2 nya videos ni kan kolla på. Heter Nellies


 

Av nellie s - 31 mars 2013 09:58

Hej finisar!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske förlja med och handla tills imorrn.

Ska ju bjuda på middag eller något sånnt, haha vet inte. För jag fyller ju 13  

Kanske ska lägga upp lite bilder eller något kul! Vi får helt enkelt se vad som händer.

Ska också lägga till en omröstning i menyavdelningen när jag kommer på nåt jag kan skriva i den :)


 

Asså gud vad jag saknar sommaren, och värmen!

Är så sjukt trött på vintern, kallt och snöigt. Inte kul alls haha!

Men snön börjar försvinna och det börjar titta fram lite gräs och torr mark nu :)


Men jag ska äta frukost - har inte gjort det än haha!

och fixa kläder osv. Outfit kommer sen, och lite andra random bilder som jag 

tar under dagen. Tänkte börja lägga ut mer bilder också, känner att det blir rätt tråkigt

utan lite bilder och inspiration!


 

Älskar denhär bilden - blev min nya favorit.   


 



Av nellie s - 30 mars 2013 23:16

Que tal?
Nej skoja bara.
Är hypad och ligger i sängen.
Alla sover typ hahaha....
Vill hitta på nåt, är typ klarvaken men ändå sååååååååååååå trött så att jag typ svimmar av.

Kom på att jag sa att jag skulle lägga upp bild på min outfit. Blev lite sent mn who cares? :D

Iallafall: midjebyxor från cubus, vit kofta med knappar från H&M och en urringad, mötkblå tröja med halvlånga ärmar från Ginatricot.
Hade håret utsläppt med ett hårspänne i.

xoxo//Nellie

Av nellie s - 30 mars 2013 22:03

Hejhej!
Nu tar vi äntligen sista dagen - tröttnat lite på detta nu haha :D men det är: min/mina idoler.
Bloggar från mobilen så det kanske inte blir så långt inlägg.

Men min idol är nellie berntsson haha.
Tycker hon rider så bra för att vara 12.
Och hon vågar vara sig själv. Tycker det är coolt och
Inspirerande. Att stå upp för sig själv.
Nu vet ni vem min idol är ^^
xoxo//nellie

Av nellie s - 30 mars 2013 20:01

Nämen tja ^^
Ligger och chillar i soffan hos faster och farbror ;) kollar på harry potter haha! Men har precis ätit supergoood mat och är proppmätt.
Men tänkte uppdatera lite oftarr nu ocj satsa på bloggen ? vet inte om man kannse mina smilysar jag gör nu hahah! ?? men om der blir många frågetecknen har jag gjort smilysar om ni undrar haha :D

Asså gud kan inte hålla mig! Fyller 13 på måndag. Vill ha presenter hahha! Helst en häst.... Och en IPhone 5 ;)

Men tänkte bjuda på en tandlös bild ??

Av nellie s - 30 mars 2013 16:53

Hejhej!

Förlåt för alla mina dåliga rubriker men kommer inte på något.

Blir mest hej haha.


Men glad påsk förresten!

Hoppas att ni haft och kommer ha det bra idag.     


Sjäcl har jag haft det rätt tråkigt haha ^^

Mamma och jag har plockat undan massa leksaker som jag lekte med förr.

Åkte till farsta och köpte kattlucka och lite hemliga saker ;)


Kl 3 åkte jag och pappa till stallet för att möta upp Vickan och gå på möte.

Mötet var i typ 7 min haha. Vi hade inte så mycket att säga och det var bara vi där ( och dom som leder mötet)

så vi var ungefär 5 st. Men bestämde rätt roliga saker vi ska göra!


Vi ska snart bort på middag också. Outfit (för att jag bara känner för att lägga upp den ^^)

och dag 10 kommer senare ikväll när jag kommer hem.   

 

Imorrn har jag inga planer, ska kanske åka till stan eller något.

Så kul! :D

 

Men somsagt, hoppas ni har en bra påsk!

 

 



Av nellie s - 29 mars 2013 09:42

hejhej!

Är så ledsen för den dåliga updaten men ska bättra mig, har haft fullt upp!

Men nu har jag lagt in alla inlägg jag skrivit i mars i olika kategorier.

Ni hittar som på menyavdelningen till vänster. Tänkte lägga in dom från Jannuari och Februari sen 

också men det är ju så många, blir så mycket jobb.

Men där i kategorierna kan ni iallafall hitta saker lättare om ni vill kolla in något gammalt jag skrivit utan

att behöva bläddra typ 100 sidor ;)  


Men tänkte ta dag 8 och 9.

Börjar med dag 8:  5 saker för att vinna mitt hjärta.. haha den lät lite random så byter den.

(tog allt detta från google haha) men tänkte ta: min drömoutfit.


Har ungefär redan lagt upp den men tar den iallafall.

 

   

Haha gud vad jag känner mig nördig. Men åh vad jag skulle vilja ha detta...

Gillar batman haha - kanske ni märkt? Älskar iallafall filmerna.

Fast kan nog skippa ryggsäcken haha!

 


Dag 9: top 10 av dom bästa programmen/serier

 

1. Gossip girl - rekomenderar till alla som är ungefär 12 och uppåt

2. Family Guy - garvar varje gång

3. Master Chef - älskar mat tävlingar, speciellt med svåra saker.

4. Familjen Kardashian - sååå bra

5. Top model - tycker det är inspirerande och kul

6. 2 &1/2 men - så kul

7. Ullared - haha ullarednörd är jag allt...

8. Lets dance - om dom dansar t snabba låtar och det är idag ^^

9. Project runway - älskar kläder

10. Dora utforskare. Haha nej skoja bara men kommer inte på den sista ;) Kollar inte på tv så mycket.

 

Det var dom dagarna.

Tänkte också ta en liten snabb sammanfattning av dagen!

Typ haövsov mig igenom dagen tills klockan var 3. Kusinerna kom och jag åkte direkt till stallet och

dom kom en stund senare för jag skulle hjälpa faster att göra iordning fengur.

Patricia och jag hade så sjukt kul, tänker inte berätta allt dumt vi gjorde haha!

Men det var så kul - har alltid kul med henne ;)

 

Men vi åkte hem, fick presenter för Patricia, hennes syster Becca, mamma och jag har fyllt år...

fast jag SKA ju fylla 13 om typ 3 dagar wiiii! Men jag fick en bok, ett presentkort på bokia och en supersöt

nyckelring ^^

 

Men dom åkte precis och nu saknar jag min lilla kissemiss som jag knappt träffat idag :(

Dom har haft med sig sin lilla hund som heter Morris så hon har inte kunnat vara uppe hos oss.

 

Men vi ska kolla på lets dance nu så hinner inte blogga mer, skulle bara vilja tacka er som läser bloggen.

'Gör mig glad å får mig att vilja blogga mera!

 

 

Hoppas ni har en trevligf kväll!

 

~It´s sad when people you know become people you knew.

 


 

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards