nelliesss

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Härlig dag!

Av nellie s - 27 april 2013 19:10

Heej allihopa :)

Denna dag har vart sjukt skön. En lugn dag med mamma.

Guuuuuuud vilket fint väder det var till 2 tiden ungefär.

Soligt, varmt och blå himmel! Så sjukt härligt. Så jag och mamma var ute i trädgården

och fixade lite fram tills 2 typ. Sedan åkte vi till nacka forum, skulle byta lite saker och fika!


Men det var super skönt att kolla i affärer. Bara ta det lugnt.

Fikade på nåt ställe - en maräng med choklad, mums!

Gick och kollade i dom flesta affärer och köpte ett vanligt svart linne med extra tunna axelband.

Kostar bara 80 kr st på ZARA, super sköna och finns i jätte många färger och mönster.

Gick in på kicks - kollade på Justin Biebers parfym someday. Mamma tyckte att den luktade så

gott så att vi köpte en flaska att dela på - tycker själv att den luktar suuuper gott!

Min nya favorit   

      

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nellie s - 23 maj 2013 18:44

Tänkte tipsa om en super bra sida och affär som heter Parelle. Dom har massor av parfymer och alla som jag gillar. Dom har också saker till naglarna, hudvård och smink. Tycker den sidan är super bra för att dom har alla bra saker man behöver, tyc...

Av nellie s - 3 maj 2013 14:34

Denna dag har vart sjukt lång. Började kl 8 med NP i so - nationella prov. Asså så sjukt trist haha. Men svarade på alla och det var ändå rätt enkelt så det gick rätt så bra, Inget speciellt annars, kom hem vid 2. Härligt att sluta tidigt! Ännu bät...

Av nellie s - 2 maj 2013 16:07

Hejhej! Kom hem från skolan för ungeför 1h sen. Rätt så skönt att det är fredag imorrn! Dagen har vart rätt skön. Hade nationella prov i so på morgonen. Inte så svårt, bara nån fråga bara. Svarade på alla så är rätt så nöjd. Känns ok att ha det...

Av nellie s - 1 maj 2013 19:15


Tjaaa allihopa! Denna ridlektion var rolig, vi hade kadrilj. Och jag fick Dagrunn - sjukt lycklig. Hon gick fint och gick fint i form. Jag var ensam på kadriljen, rätt så skönt att inte behöva tänka på någon annan häst än sin egen    Men vi bör...

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards