nelliesss

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Torsdag-Fredag

Av nellie s - 5 april 2013 10:35

Hejhej alla fina!

Har precis komigt hem från Madde. Åh vad kul alla vi haft!

Vi var 9 tjejer och 8 sov över. Men tänkte göra en samanfattning av Torsdagen och Onsdagen.


Onsdag:

Var med Ellen och Klara. Vi målade oss med teaterfärg.

Haha, asså det var så svårt att få bort, har nog fortfarande lite färg kvar

i ansiktet. Haha mobba inte mitt ansikte! :D


   


Ja vi skulle sminka oss till ailiens (vet inte hur det stavas..) Men haha, ellern vann enligt hennes lillebror Ivar.

Och jag kom ju såklart då sist... Men hahah nånting var jag bäst på ;)


Men jag skulle iallafall åka efter det med mamma och byta lite saker jag fick i födelsedags present, kolla

på en tröja som inte fanns kvar :c och köpa glass, Mums!


Men iallafall så åkte jag hem till made vid ca 17.00 med sängar osv. Haha det var helt fullt.

Men hon öppnade sina presenter - av mig fick hon en mascara och en ansiktsmask!

Vi åt tacos, såå super gott hihi!

   

Sedan fixade vi sängarna och gick ut. Vi körde kurragömma haha!

Men ramlade med mina vita nya converse...jätte kul :c

Men aja, lånade ett par gummistövlar och vi bestämde oss för att gå *påskkärringar* utan 

påsk kläder. Vi gick med en korg och en sopkvast haha!

   

Men det var så sjukt roligt haha. Men vi var ute en rätt så lång stund men när vi kom hem kollade i

på någon random rätt så konstig film.

Ingen kollade typ och alla satte sig och pratade. Vi typ pratade tills klockan var 2. och då somnade jag iallafall.

Alice och Clara rev typ hela huset (haha nej men det lät som det) vid kl 3 och då vaknade jag.


Fredag - Idag:

Vaknade vid 8 igen, då var redan dom flesta vakna och då vi hämnades på Alice och Clara genom att peta dom på fötterna haha! Elin och Klara lekte larver.

 

Sen sminkade dom sig med Emma utan att se...

Det gick sådär haha! Men det var roligt.

Vi åt frukost och kollade på tv, klädde på mig, packade mina saker och åkte hem.


Men domhär dagarna har vart jätte roliga men nu är jag dödstrött.

Ska åka till Fengur sen, kanske tar lite bilder.

Glöm inte:

Instagram: Nellie00s eller Nellie00s_privata (för dom jag känner och dom jag vet vilka dom är, den andra

accepterar jag dom flesta på)

Videofyme: nellies

 


Hoppas ni har det bra, kram!

(fler bilder)

            Vet att det blev ett långt inlägg hihi.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nellie s - 23 maj 2013 18:44

Tänkte tipsa om en super bra sida och affär som heter Parelle. Dom har massor av parfymer och alla som jag gillar. Dom har också saker till naglarna, hudvård och smink. Tycker den sidan är super bra för att dom har alla bra saker man behöver, tyc...

Av nellie s - 3 maj 2013 14:34

Denna dag har vart sjukt lång. Började kl 8 med NP i so - nationella prov. Asså så sjukt trist haha. Men svarade på alla och det var ändå rätt enkelt så det gick rätt så bra, Inget speciellt annars, kom hem vid 2. Härligt att sluta tidigt! Ännu bät...

Av nellie s - 2 maj 2013 16:07

Hejhej! Kom hem från skolan för ungeför 1h sen. Rätt så skönt att det är fredag imorrn! Dagen har vart rätt skön. Hade nationella prov i so på morgonen. Inte så svårt, bara nån fråga bara. Svarade på alla så är rätt så nöjd. Känns ok att ha det...

Av nellie s - 1 maj 2013 19:15


Tjaaa allihopa! Denna ridlektion var rolig, vi hade kadrilj. Och jag fick Dagrunn - sjukt lycklig. Hon gick fint och gick fint i form. Jag var ensam på kadriljen, rätt så skönt att inte behöva tänka på någon annan häst än sin egen    Men vi bör...

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards