nelliesss

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av nellie s - 3 maj 2013 14:34

Denna dag har vart sjukt lång. Började kl 8 med NP i so - nationella prov. Asså så sjukt trist haha.

Men svarade på alla och det var ändå rätt enkelt så det gick rätt så bra, Inget speciellt annars, kom hem vid 2. Härligt att sluta tidigt! Ännu bättre - bara 2 veckor kvar tills jag, mamma, mammas syster Mia och hennes dotter Patricia

åker till ullared! Såhääääär kul! Har väntat så himla länge så jag är super taggad just nu.

Men nu ska jag slappa - sjukt trött och tröttsamt med alla prov vi har haft dom senaste veckorna.

Bara prob hela tiden, NP och vanliga. Men nu är vi klara med alla NP prov och det känns sjukt härligt.

Ska sedan till stallet för att mocka hos fengur. Om Dagrunn är inne ska jag borsta lite på henne.

Fengur har ju åkt till Gotland typ så han kommer vi inte ta hand om på ett tag.

Imorron har jag inga planer, får se vad som händer och skriver då!

Kanske kommer ett inlägg imorrn :)

Hoppas ni har det bra!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards