nelliesss

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av nellie s - 1 februari 2013 19:06

Nu har jag kommit hem från Vickan, bara hunnit äta lite.

Så nu ska jag mysa, krypa ner i soffan å ta fram lite chips.


Imorrn ska jag mysa i stallet, först ett möte och sen ska jag pyssla lite med Dagrunn.

Mot kvällen kommer farmor och så ska vi 2 mysa lite med godis och kolla på melodifestivalen..

För det är väl imorrn, right?   


Sedan måste jag plugga, massa spanska glosor tills på Tisdag, å gissa vad?

Kan typ inga haha..


~Do what you love, love what you do.

 

 

Av nellie s - 1 februari 2013 12:28

Nu har jag komigt tillbaka till skolan efter dendär is saken hahahah!

Men jag kan säga såhär - det var sååå kul asså!
Vi skulle glida på isen och ta oss fram med is dubbar och dra varandra med snören.

Haha har verkligen haft fel om detta, isen var 35 cm tjock så det var inte så läskigt.

Efter det skulle vi koka nyponsoppa på ett stormkök, jag å Madde gjorde tillsamans och det gick inte sååå bra haha!

xoxo//Nellie

Av nellie s - 1 februari 2013 07:21

Vaknade nyss, sovmorron och kunde inte sova - perfekt.

Så trött och jag kan säga att jag inte ser fram emot att gå ut på isen och lära mig om vad man

ska göra om isen spricker. Alltså typ kravla på isen.


Önska mig lycka till och hoppas på att jag inte drunknar...


 


Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards