nelliesss

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av nellie s - 4 februari 2013 19:00

Nu har jag ätit - tacos - och tagit en lång dush, saknas bara att plugga efter detta inlägg.


Vaknade ungefär vid 7, åh vad jag ville ligga kvar i sängen, kallt var det, frös som attan.

Usch, hatar Måndagar. Lång dag också.


Ska kolla in lite sidor efter ridkläder, hittade sjukt coola på en sida haha! Shopping - here I come!


Till ridningen idag då: Fick en liten häst som heter Fengur, skeptisk för ja.. Kan säga att han kastar av folk, när man sitter upp eller så. Men det gick jätte bra, han är super go! Tölten - klockren travade inte så mycket men det gick också bra. Han gjorde otroligt bra, eller jag gjorde jätte bra skänkelvikningar men bakdelsvändningar gick inte så bra..

Om ni vet vad jag snackar om nu haha!   

Men somsagt - det gick jätte bra och jag är nöjd.


Så nu ska jag slappa bara, inte så mycket läxor. Lite språk läxor bara. Thats it.


~Sweet as sugar, hard as ice, hurt me once, i kill you twice.

 

Oh bam, just saying...   

 

 

 

 

Av nellie s - 4 februari 2013 15:49

Sorry för dålig update.
Nu blir det rida! ;)
Brb..
xoxo//Nellie

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards