nelliesss

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av nellie s - 16 februari 2013 17:49

Äntligen hemma, så sjukt trött..

Började dagen med att bara slappa, drog ju sedan iväg till stallet.

Fengur gick jätte bra, asså dendär killen körde ju slut på han. Ni skulle sett hur han flåsa efter - fick därför

gå en liten promenad med den godis tiggande Fengur.


Men sen hände det en liten sak. Blev så glad att jag hittade perngar i pappas bil och kunde köpa en cola i en

godis grej, vet inte vad det heter. Men iallafall så skulle jag klicka på nr 52 typ, men råkade klicka på 55..

Och just 55 var tom... å då fick jag inget...   HAHHA skit förbannad...


Men aja, imorrn kommer Ellen, som jag sa. Kanske åker ut till stallet igen typ 30 min för att se faster rida Fengur.

Ska äta, se melodifestivalen och nåt bra program pappa å jag har spelat in.

Ska sedan plocka fram lite frukt och choklad, kanske lite glass på det haha.

Myskväll   


Dör så fina, domhär är made 4 me    Vill ha nu till våren hihi!


 

Av nellie s - 16 februari 2013 11:05

Typ dog nyss, kolla denna jacka.

Vill ha, men priset är dessvärre inte så kul


 


Ska till stallet idag, kolla på när en kille ska rida Fengur, kanske pyssla om Dagrunn också

Imorrn kanske Ellen kommer över, sedan kommer en kille som mamma å pappa känner och hans son.

Kanske tar lite bilder, åsså kommr dom upp här sen. Vi får se!


 

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards