nelliesss

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av nellie s - 22 februari 2013 20:21

Nu har alla gått hem och jag har tagit en låång dusch efter att Alice sminkade mig med ögonbindel.

Men Madde och jag åkte till farsta, gick in på Ginatricot - vet inte hur det stavas - och precis när vi skulle gå

ut så mötte vi Elin och Alice! Vi gick tillsamans sen, fikade och hade skitkul.

Elin och Alice spelade innebandy på Stadium, skit vad det va kul asså. Ni har film på min videofyme.

Heter Nellies. Tror jag ;)


Men vi hade såå kul och det finns så mkt att berätta, men kan inte för då skulle detta inlägg bli meterlångt ;)


Men alla vi gick efteråt hem till mig, gjorde lite videosar som kanske dyker upp på videofy me sen!

Elin och Madde gick hem tidigt, Alice och jag hade så kul! Sminkade ett papper. Och mig, som jag sa haha.


Men nu till dag 1 på min 10 dagars grej.

Om mig sj:

 

Dom flesta vet ju att jag heter Nellie. Jag är 12 - 13 i April.

Jag har en normal familj, ensamt barn men har min underbara katt Strumpan, som ni sett ;)

Jag går i skolan, som alla haha, och där har jag underbara vänner!

Jag rider - berättar mer sen. Jag äälskar kläder, vill bara köpa helatiden.. men använder det inte sen.

Jag har fixideér, hemliga haha. Jag älskar svarta och militär gröna kläder.

Jag ÄLSKAR att köpa saker till min sköthäst Dagrunn :D

Jag har trpkig humor som JAG tycker är skitkul.

Jag älskar bruna ögon och blont hår :o

Jag hatar Hollister affären i gallerian, trångt och det är mörkt + det är så kvavt.

Asså jag totalt älskar Ullared, serriöst. (Gekås)

Jag är en "familjen kardashian" tv serie nörd.

Har världens underbaraste kusiner/släkt.


Nu får det vara nog, kan skriva så mycket mer men det får räcka nu ;)

Imorrn kommer släktingarna, vi ska fira mami som fyller år på Måndag!



 

 

 

 

Av nellie s - 22 februari 2013 07:58

Sorry för dålig uppdatering, vet att jag inte börjat med dendär 10 dagars saken men LOVAR att jag ska göra den ikväll! Stort förlåt för det...

Men efter skolan - slutar 1 - ska Madde och jag åka till farsta å fika!

Ska bli jätte kul, sportlov!
Nu börjar vi snart :)

xoxo//Nellie

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards