nelliesss

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av nellie s - 9 februari 2013 20:29

Hej hej allihopa

Nu har jag vart i stallet och fodrat! Men ni ska få lite bilder nu under igårkväll, kommer fler i ett annat inlägg!

Kolla hur mysigt vi har:


Mina tjejor <3


Haha här sov vi - nere i källaren (mer sängar bakom mig)


Mysigt med pizza till middag!

 


Klara och Alice ville ha kebab rulle :P

 


Calzone :D

 



Å efterätt på det - fruktsallad med choklad

   

Som jag sa - kommer mer bilder imorrn typ ;)


Kollar nu precis på melodifestivalen med ansiktsmaks, mys!   

Sean Banan ska bli kul att se... underhållande!


Imorrn ska jag åka till stallet, löshoppning om ni vet vad jag snackar om, och ett årsmöte.

Men det ska bli kul! Ska kolla in hööks på tisdag me pappa, snacka om snygga saker jag´hittade hos dom  på internet!


Men nu måste jag gå, är sjukt trött och vill bara slappa!

Bilder kommer kanske imorrn, inte helt 100.


 



Av nellie s - 9 februari 2013 09:58

har jag ätit frukost med tjejorna, å nu ligger vi å myser! Sov typ vid halv 4 och vaknade vid 8, hahahah kan säga att jag är gaaanska trött ;)

Men idag ska jag fodra i stallet och kommer typ somna vid 7, har ju bara sovit i typ 4-5 timmar!

Men jag kommer ladda upp bilder på bloggen sen på dagen, massor ;)
Har sett till att tagit många!

xoxo//Nellie

Av nellie s - 9 februari 2013 02:15

Nu är klockan kvart över 2 Å vi kan INTE sova haha! Kommer dygna idag :P hejdå!

Av nellie s - 9 februari 2013 02:15

Nu är klockan kvart över 2 Å vi kan INTE sova haha! Kommer dygna idag :P hejdå!

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards