nelliesss

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av nellie s - 23 februari 2013 23:20

Hej allihopa!

Nu har alla gått hem och vi håller på å städar.

Vi har haft jätte kul, Josse tog sönder ett glas - rätt så normalt - och vi tog roliga bilder på min farbrors mobil¨.

Haha garva så mkt!


Efter att ha förklarat instagram för typ halva släkten har nu alla skaffat haha!


Men imorrn har jag inget för mig, hittar väl på nåt kul eller så.


 

Av nellie s - 23 februari 2013 09:50

Okej, nu kör jag dag 2 - mina intressen -


Jag tror alla vet att jag rider haha. Och jag har kanske ridit i mer än 4 år, har ingen aning.

Jag började rida på en ridskola som heter Blåkulla, där hade dom vanliga ponnys.

Slutade där för att jag inte gillade deras hästar, tycker inte om dom för att dom var busiga och elaka.

Ungefär på ett år red jag inte. Min faster Cattis red då på ett stall som heter Fors gård.

Mamma "tvingade mig" att testa. Jag ville inte rida, dom fick tvinga dit mig varje gång...

 

Men ja, nu så älskar jag att rida. Jag är trygg med deras hästar, och våra ridlärare är jätte bra.

 

Annars så älskar jag att åka till stallet - ta hand om min sköthäst Dagrunn, eller bara hjälpa till

i stallet med min kompis Viktoria.

 

Som alla andra är jag ju med kompisar, mest med Ellen, Emelie, Madde, Klara och Viktoria.

Ni kanske inte vet vilka alla är.


Det var det om mina intressen   


Idag kommer iallafall släkten och vi ska fira mamma, som fyller år på Måndag, som jag kanske har sagt.


Men nu måste jag dra och stöda rummet, ser ut som en katastrof...


 

En liten somrig bild såhär på vintern


 

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards