nelliesss

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av nellie s - 7 februari 2013 19:37

Asså jag vet att detta är typ 4:e gången jag lägger upp detta (för er som kollat min andra blogg mylifeasnellie).


 


Men jag vill såååå gärna ha detta schabra, går å biter på naglarna av nervositet för att vinnarna dras ikväll!!

ÅÅH vill ha, bara drömmer mig bort när jag kollar på detta! Asså så sjukt coolt och snyggt!

Ni som inte vet vad detta är så är det en tävling på www.nellieberntsson.se och den är sjukt stor och jätte många

är med i den, chansen är liten att jag vinner men iallafall! ♥



Av nellie s - 7 februari 2013 15:53

Hej hej allihopa, nu har jag kommit hem från skolan, eller för typ en timme sen   


Men den här skoldagen har varit jätte kul! Vi började med nationella prov, 2 st. Nervöst haha!

Men nu är dom iallafall klara, i svenska.


Vi hade typ 2 timmars rast, brukar drygt ha 1 timme eller så.

Jag å mina tjejor, nej men jag och tjejerna drog ut å hade snöbollskrig   


Men snart ska jag dra iväg å handla, tills imorrn då 6 tjejer ska sova hos mig å mitt hus kommer gå under.

Men nej, vi ska ha mysigt osv, bilder kommer, som, ja lova!


Har plockat fram lite USA inspiration, kläder asså   


     


Imorrn kommer jag inte blogga, kanske lite så på lördag blir det ny inspiration!


 

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards