nelliesss

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av nellie s - 20 februari 2013 20:44

Hinner inte uppdatera bloggen ikväll, ska lägga mig, är så sjukt trött och har ont i huvudet, ska bara slappa imorrn.

xoxo//Nellie

Av nellie s - 20 februari 2013 15:12

Hej hej, snart ska jag åka till stallet men tänkte blogga lite först.

Saken jag ska göra är 10 dagar om just mig.

Min kompis Klara håller på med det och det verkar kul. Då får jag lite mer att blogga om!


Varje dag kommer jag skriva om något, kanske mig själv eller mina intressen.

Så det kommer bli såhär:


1.Mig själv

2.Intressen

3.Mina bästa kompisar

4.Mina 5 största drömmar

5.Husdjur

6.Favorit färg

7.Vad jag vill bli/göra när jag blir stor

8.Favorit bild jag tagit

9.Mitt bästa minne

10.Konstiga typiska mig saker-ska bli kul haha.


Det var dom 10 dagarna, nu ska jag bara ta en dag i taget, börjar redan imorrn!

Men nu måste jag dra, hejdå   


 

Av nellie s - 20 februari 2013 13:47

Nu sitter jag hemma hos Klara och spelar barnsliga spel. Kommer ett inlägg sen om en liten sak jag ska ha på bloggen :D Men inte nu för jag måste blogga från mobilen ;)

Vill säga ett stort tack till 109 besökare bara i Februari! Sjukt kul att så många är inne <3 :)

Rida sen, hoppas att jag får Dagrunn, som jag innan. Kommer dö om jag får Pila igen ;) nejmen allvarligt.

xoxo//Nellie

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards