nelliesss

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av nellie s - 5 februari 2013 18:48

Såklart att Ellen är min bästavän också   

 

~if people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

 

 

 

 

   

Av nellie s - 5 februari 2013 17:29

Idag har Madde, Alice, Klara, Elin, Clara och Jennifer kommit hem till mig.

Guuud vad vi hade roligt!


Madde - Sååå gullig, har altid roligt med henne haha ♥

Alice - Vi har inte umgåtts så mycket men kommer aldrig glömma allt kul vi haft   


Klara - Min "jobbigaste" bästavän jag har, på ett bra sätt då .. haha galen människa ♥


Elin - Åh gud vad många roliga minnen jag har med dig... från att slå sönder ditt päron till att kasta pennor på dina tänder!!   


Clara - Vi har nästan aldrig pratat, men du är faktist den roligaste tjejen i skolan... har aldrig mött någon som är så bra på att busringa hahahha!   


Jennifer - Åh gud, du var den första bästa tjej bästavännen jag haft, kännt dig i 9 år, alla minnen när du inte vågade hoppa studsmatta och bara ramlade helatiden :') ♥


Åh vad jag älskar domhär tjejerna, såå roliga! Lyser upp hela skoldagen när man har tråkigt.

Vi har alltid kul och busar :D


Men iallafall, vi körde kurragömma ute, kanske låter fjantigt men vi hade jätte kul.

Vi körde s/k - sanning eller konka - och haha... jadu, ni vill inte veta vad jag fick göra ;)


Sedan gjorde vi en till sak, som jag garvar ihjäl mig om.. Men jadu, det kan jag inte säga haha!


Men vi hade såå kul!! Kommer aldrig glömma denna dag   


Alice


 


Jennifer

 


Madde

 


Clara

 


Elin

 


Klara

 

  


Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards