nelliesss

Alla inlägg den 10 februari 2013

seg

Av nellie s - 10 februari 2013 19:43

Hej hej allihopa!

Nu har jag duschat och ätit middag.

Har haft en vääldigt tråkig dag i stallet, haha!


Åkte vid vid 1 å kollade på löshoppning, en häst ramlade, såg inte kul ut, usch säger jag bara!

Efter det hade vi ett möte, för ungdomar och gick igenom lite saker sådär.


Sedan var det en uppvisning, massa coola saker! Sedan visade dom lite hästar som här till salu, omg jag typ dog en aning :o Såg en häst som heter Arragon, nejmnen gud, svart och sååå cool. Bara 6 år och så fantastisk!!

Men aja, just dream on.   


Men efter det - igen - hade vi ett stoort möte, inte kul fatta typ nada hahhaha! Men det va typ 1h å 40 min långt..

Efter det skulle vi åka hem och såklart hade vår bil fastnat i snön - 4 hjuls drift men nej sa bilen..

Men vi kom loss å kunde åka hem.


Äh bilderna ja... vet inte när dom kommer, haha inte imorrn kanske på Tisdag, efter jag har vart på hööks :D

Men aja, snart ska jag sova, sjukt trött!


 

Av nellie s - 10 februari 2013 10:47

Godmorgon!

Idag vaknade jag 10.15 skönt att få sova ut lite haha!


Snart ska jag fixa mig å så drar vi ut till stallet vid 1.


Men detta får bli ett kort inlägg för jag har inget att skriva om just nu   


Ikväll kommer lite bilder, tror jag, och så måste jag plugga!

Imorrn är det ridning också, kul :)


Men nu måste jag gå ;)


 

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards