nelliesss

Alla inlägg den 24 februari 2013

3

Av nellie s - 24 februari 2013 17:56

Okej dag 3!

Mina bästa vänner:


Jag har rätt många bästa vänner, tänkte ta alla ;)

Men mina bästa vänner är: Ellen, Madde, Vickan, Elin, Klara, Alice, Clara, Jennifer, Patricia, Lukas och Moa.

(Hoppas jag inte glömde någon, tro inte då att jag inte gillar er)


Men iallafall, detdär är mina vänner som jag älskar! Kanske inte alla är allra bästa vänner.

Tänkte lägga upp lite bilder ;)


Elin



Klara

 



Alice


Clara

 



Jennifer



Madde

 


Ellen

  


Har ingen bild på Vickan, Patricia, Moa eller Lukas. Vickan har nog några av er sett men det bli ingen bild :/

Laddar nog upp några senare!


Men nu  vet ni mina bästa - närmaste vänner!


 

Av nellie s - 24 februari 2013 16:21

Nu är jag med Emelie och vi har typi inget att göra ;)

Imorrn fyller mamma år, så vi ska överraska henne med en sak ;)
(hemligt)

Dag 3 på 10 dagars saken kommer ikväll, måste gå å lägga mig tidit för somnade inte försän runt 2.

xoxo//Nellie

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards