nelliesss

Alla inlägg under februari 2013

Av nellie s - 15 februari 2013 14:37

Som jag sa förut va jag ju å handla lite inne på hööks, här är köpen jag gjorde   

Koftan och tröjan är verkligen sååå bra, snygga och mysiga! To die for ♥


         


 


Av nellie s - 15 februari 2013 10:26

Om typ 5 min ska vi ha lunch, sen vid 2 åker jag till Vickan, typ. Vi ska hitta på något kul ;) Åka på baken i hennes backar med hundarna haha!

xoxo//Nellie

Av nellie s - 14 februari 2013 20:17

Bloggen kanske ser lite konstig ut nu emellan åt, ni som är inne just nu haha!

Undersöker lite   

Av nellie s - 14 februari 2013 19:50












~When i was 5 years old my mother always told me that happiness was the key to life. When I went too school they asked me what i wanted to be when i grew up. I wrote down happy. They told me that i didn´t understand the assignment. I told them they don´t understand life.



 


Av nellie s - 14 februari 2013 15:56

Frv alone haha, har iallafall kissen som inte bryr sig om mig ett dugg haha!

Hon kommer iallafall ner och vill gosa   


     


I skolan kunde man köpa godis i cafeterian, mums haha!

Spelade racketspel på idrotten, tråkigt. Gick awesome på no-provet, en fråga jag inte kunde..typ!


Ska kanske åka iväg å kolla min mobil, knappen man stänger av med är ju trasig   



 

Av nellie s - 14 februari 2013 08:34

Nu ska jag snart gå till skolan, skulle börjat 8.15 men istället börjar vi 9.10 tjoho!

Men vi börjar också med bild, bra start på dagen!

No prov sen, någon fråga om batteriet, fattar ej.

Fika på nån lektion, gott   


Men glad alla hjärtans dag!   

Hoppas att ni får en underbar dag själv är jag frv alone, haha!


Nej men måste packa väskan, dra t skolan! ♥


 


 

Av nellie s - 13 februari 2013 19:28

Har precis hunnit duscha och sitter nu å äter.


Det gick inte bra idag. Vi skulle göra halt med ett snöre runt hästens hals, alltså det var bättre för

hästen. Men jag fick ju Muninn, och såklart att det var han som inte ville stanna.

Problem med sitsen idag också, asså jag vet inte vad som hände   


Men iallafall, vi töltade å det var det enda som gick ganska bra haha!  


Jag uppdaterar bättre imorrn, prov i no och allahjärtans dag! 


 

Av nellie s - 13 februari 2013 14:42

Nu är jag hemma från skolan, slutade 45 min tidigare   

Gjorde smoothie på hemkunskapen, städade efter det - storstädning.

Vääldigt äckligt haha!


Spelade racketspek på idrotten, gick inte såådär bra för Klara å mig! Sköt mest utanför pingisbordet...


Gjorde inte så mkt mer, tråkade bara.. Förutom att stänga av knappen på min mobil gick sönder   


Men snart ska jag åka till stallet, tror jag får Muninn, hoppas på en annan haha..

Gick inte så bra sist, men det ska iaf bli kul!


 

Presentation


Hej och välkomen till min blogg.
Jag heter Nellie och är 13 år! Jag älskar mode och att rida :)

Om du letar efter en rolig blogg med mode och inspiration i sig har du komigt helt rätt, kram ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv gärna i gästboken c:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards